Reklamacje i zwroty
Zwroty
Zwrotu towaru można dokonać do 14 dni od momentu odebrania przesyłki.
Przy dokonywaniu zwrotu prosimy o dołączenie wypełnionego oraz podpisanego formularza
zwrotu. Pozwoli to na usprawnienie procesu i szybką realizację zwrotu.
Towar należy odesłać przesyłką rejestrowaną (kurier, pocztex, list polecony) na poniższy adres:
Adresat:
Centrum Edukacyjno-Turystyczne CENTAUREA Wojciech Frycz.
Siedziba: ul. Łagiewnicka 118b, 91-471 Łódź.
z dopiskiem "ZWROT"
Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (koszty opakowania,
zabezpieczenia, nadania przesyłki zwrotnej).
Reklamacje
Jeśli zamówiony towar ma wady klient ma prawo złożenia reklamacji. Prosimy jeżeli jest to
możliwe wypełnienie otrzymanego z fakturą formularza reklamacyjnego i o jego przesłanie na
nasz adres korespondencyjny lub email: sklep@nirko.pl.
Formularz reklamacji można również pobrać w tym miejscu- pobierz >>>
Reklamacje należy przesyłać na adres:
Adresat:
Centrum Edukacyjno-Turystyczne CENTAUREA Wojciech Frycz.
Siedziba: ul. Łagiewnicka 118b, 91-471 Łódź.
z dopiskiem "REKLAMACJA"
Zwrot należności
Zwracamy równowartość ceny towaru oraz koszty doręczenia zamówionego towaru – do
wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.
Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 7 dni od odnotowania przesyłki zwrotnej w naszym
magazynie.
Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.